Michel Moran ambasadorem marki Qulino w kampanii „Ty też jesteś mistrzem”
- Na rynku pojawia się nowa marka płynnych przypraw w płynie – Qulino
- Ambasadorem marki został Michel Moran
- Kampania „Ty też jesteś mistrzem” obejmie komunikację w sieci oraz trade marketing
Michel Moran podbił serca Polaków swoją naturalnością, poczuciem humoru i dystansem. Teraz słynny szef kuchni został twarzą nowej linii przypraw pochodzenia naturalnego, które zrewolucjonizują domowe gotowanie.
– Cieszymy się, że ambasadorem naszej marki jest wybitny szef kuchni – Michel Moran. Ta współpraca doskonale podkreśla ideę naszego produktu. A jest nią przekonanie, że każdy, absolutnie każdy, może nie tylko gotować, ale może robić to jak mistrz! – mówi Patryk Kraśniewski, Specjalista ds. Marketingu w Qulino.
Kampania „Ty też jesteś mistrzem” obejmie komunikację w sieci oraz trade marketing. W ramach działań digitalowych realizowane będą kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, Google Ads oraz promocja skierowana do B2B na LinkedInie. Qulino wraz z Michelem Moranem będziemy mogli również zobaczyć w krótkich spotach reklamowych podczas kampani wideo na platformie YouTube.
Działaniami wspomagającymi sprzedaż stacjonarną będą materiały POS z wizerunkiem słynnego restauratora umieszczane w tradycyjnych sieciach sklepów.
Produkty są już dostępne w wybranych sieciach sklepów E.Leclerc, a wkrótce będą dostępne w szerokiej dystrybucji w Delikatesach Gzella oraz kolejnych sklepach na terenie całej Polski. Obecnie można je kupić również w dedykowanym sklepie internetowym: www.sklep.qulino.pl.