Qulino – marka innowacyjnych przypraw rozszerza sieć dystrybucji.
Qulino – marka innowacyjnych przypraw w płynie, która we wrześniu oficjalnie zadebiutowała na polskim rynku – rozszerza sieć dystrybucji. Przyprawy przygotowane z naturalnych składników dostępne są już w 26 sklepach sieci Gzella i Sokołów, wybranych hipermarketach E.Leclerc oraz online – na platformie zakupowej Eurocash.pl i na Frisco.pl.
W portfolio nowej marki znajdują się przyprawy w siedmiu wariantach smakowych: Indyjskim, Gyros, Masala, Prowansalskim, 3 Pieprze, Meksykańskim oraz Słodko-ostrym. Charakteryzują się innowacyjną, płynną formą, wszechstronnym zastosowaniem oraz naturalnym i wegańskim składem, co pozwala na zastosowanie ich w dowolnej diecie.
– Stale pracujemy nad rozszerzaniem dystrybucji produktów Qulino, dlatego niezmiernie cieszy nas, że kolejne sieci sklepów przekonują się do naszych innowacyjnych przypraw w płynie. Prowadzimy rozmowy również z innymi ogólnopolskimi sieciami, które są zainteresowane współpracą. To dobry prognostyk na przyszłość. Proces poszerzania dystrybucji wspieramy intensywnymi działaniami marketingowymi, których twarzą jest Michel Moran. Wierzymy, że pozwolą one zbudować rozpoznawalność nowej marki – mówi Patryk Kraśniewski, Specjalista ds. marketingu w Qulino.
Produkty Qulino można znaleźć również online – na platformie Eurocash.pl, która umożliwia hurtowe zakupy klientom biznesowym. Mieszkańcy Warszawy mogą natomiast zamawiać przyprawy w płynie w internetowym supermarkecie – Frisco.pl. Dostawia będzie możliwa również w innych miastach na terenie Polski.
– Mamy nadzieję, że niedługo będziemy mogli pochwalić się kolejnymi punktami sprzedaży – stacjonarnymi oraz internetowymi, w których dostępne będą nasze nowości – dodaje Patryk Kraśniewski