Blog

Michel Moran ambasadorem marki Qulino w kampanii „Ty też jesteś mistrzem”

Słynny szef kuchni, restaurator i osobowość telewizyjna – Michel Moran został ambasadorem marki Qulino – pierwszych na rynku przypraw w płynie, które właśnie zadebiutowały na polskim rynku. Premierze produktów towarzyszy kampania „Ty też jesteś mistrzem”, w ramach której wizerunek restauratora pojawi się m.in. na materiałach reklamowych w Internecie oraz na ekspozycjach w sklepach stacjonarnych.
  • Na rynku pojawia się nowa marka płynnych przypraw w płynie – Qulino
  • Ambasadorem marki został Michel Moran
  • Kampania „Ty też jesteś mistrzem” obejmie komunikację w sieci oraz trade marketing

Michel Moran podbił serca Polaków swoją naturalnością, poczuciem humoru i dystansem. Teraz słynny szef kuchni został twarzą nowej linii przypraw pochodzenia naturalnego, które zrewolucjonizują domowe gotowanie.

– Cieszymy się, że ambasadorem naszej marki jest wybitny szef kuchni – Michel Moran. Ta współpraca doskonale podkreśla ideę naszego produktu. A jest nią przekonanie, że każdy, absolutnie każdy, może nie tylko gotować, ale może robić to jak mistrz! –  mówi Patryk Kraśniewski, Specjalista ds. Marketingu w Qulino.

Kampania „Ty też jesteś mistrzem” obejmie komunikację w sieci oraz trade marketing. W ramach działań digitalowych realizowane będą kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, Google Ads oraz promocja skierowana do B2B na LinkedInie. Qulino wraz z Michelem Moranem będziemy mogli również zobaczyć w krótkich spotach reklamowych podczas kampani wideo na platformie YouTube.

Działaniami wspomagającymi sprzedaż stacjonarną będą materiały POS z wizerunkiem słynnego restauratora umieszczane w tradycyjnych sieciach sklepów.

Produkty są już dostępne w wybranych sieciach sklepów E.Leclerc, a wkrótce będą dostępne w szerokiej dystrybucji w Delikatesach Gzella oraz kolejnych sklepach na terenie całej Polski. Obecnie można je kupić również w dedykowanym sklepie internetowym: www.sklep.qulino.pl.